scroll

Zorgeloos én duurzaam wonen
met Yally

Yally

Klant

Yally

Onze skills

Webdesign
Development
SEO
SEA
Social media

Vlot verhuren en verkopen
door automatisatie.

Yally, een bedrijf van Belfius en Gimv, koopt op te knappen woningen, renoveert ze tot energiezuinige panden en verhuurt ze weer. Zo vallen neemt de renovatiezorgen weg bij woningeigenaars en komen er meer duurzame woningen op de markt. Meer nog: huurders van Yally genieten van een zorgeloze, all-in verhuurservice. 

Die unieke service verloopt voor een groot deel online. Potentiële verkopers moeten hun pand via de website makkelijk kunnen aanbieden. Verhuurders moeten dan weer hun administratie, betalingen en herstellingen online kunnen beheren. Daarom rusten wij de Yally-website uit met complexe functionaliteiten, zoals een uitgebreid huurdersportaal en een slim verkoopformulier.

Huurdersportaal

Yally gaat the extra mile als het op verhuren aankomt. Als huurder kan jij alles online regelen via het huurdersportaal mijn.yally.be. Een lek? Betalingen checken? Huurcontract nakijken? Met een klik op de knop is het geregeld. ALDRIN zette dit online portaal met alle functionaliteiten op poten. Bovendien updaten we het portaal maandelijks, om het nog gebruiksvriendelijker en krachtiger te maken.

Huurdersportaal

Online verkopen

Een verouderd pand energiezuinig renoveren is niet makkelijk en kost geld. Wie renovatie niet ziet zitten, vindt in Yally de perfecte koper. Voor een correcte prijs neemt het bedrijf jouw pand over, renoveren ze het en verhuren ze het opnieuw. 

Om het verkoopproces zo vlot mogelijk te laten verlopen, kan elke potentiële verkoper eenvoudig zijn pand aanbieden via een online formulier. Niet zomaar een formulier, maar een slimme applicatie die de vragen aanpast naargelang jouw antwoorden. Zo heeft Yally meteen alle info in handen om een pand te evalueren. En dat maakt het verkopproces heel wat vlotter.

Online verkopen

Yally-fans

Bezoekers en leads verzamelen is een belangrijke doelstelling voor het gloednieuwe vastgoedbedrijf. Om geïnteresseerde verkopers en huurders naar Yally te leiden lanceerden we een digitale campagne. 

Op drie maanden tijd veel bezoekers op de nieuwe website. En dat is bijzonder, zeker voor de eerste campagne van een nieuw bedrijf. 

De resultaten

Kostprijs per lead gedaald met -72,74%.
Er werden 3401 sessies gemeten, waarvan 701 sessies via organisch verkeer. Bezoekers bezochten gemiddeld 4,75 pagina’s per sessie en de gemiddelde sessieduur is 4:37 min. per bezoeker.
77 personen namen contact op waarvan 46 verkoopsaanvragen en 31 aanvragen algemeen contact. 24 van 77 contacten werden rechtstreeks uit de campagne gemeten en er waren 12 contactopnames via organic search.